دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام عید امسال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1396
بازدید : 265
نویسنده : MB7

عید امسال

آهنگ امیر تتلو به نام عید امسال

 

عید امسال من یکم درگیرم

با خودم تنها تو خیالم با موهات ور میرم در میرم

میدویی دنبالم پر از انرژی وای چقدر خوبی تو

اما تا چشم وا میکنم میبینم نیستی کنارم

میبینی دوری تو عید امسال من تنها همینجا میمونم

هیچجا نمیرم اینجا تو این خونم

ولی به تو خوش میگذره میدونم

عید امسال من تنها همینجا میمونم

هیچجا نمیرم اینجا تو این خونم

ولی به تو خوش میگذره میدونم

بازم چشمامو مثل همیشه بستم تو خیالم میبینم پیشت هستم

بغل تو بغل تو چه حالی دارم وای بهتر از تو مگه میشه اصلا

تو دستات هی چفت میشه دستم ادا اطفراتو تو دلم بستم

تا چهار صبح با تو خوش میگذره عزیزم

مهمم نی که فردا چی شه اصلا

ولی عید امسال من تنها همینجا میمونم

هیچجا نمیرم اینجا تو این خونم

ولی به تو خوش میگذره میدونم

عید امسال من تنها همینجا میمونم

هیچجا نمیرم اینجا تو این خونم

ولی به تو خوش میگذره میدونم

میدونی چی دوست دارم

دوست دارم طبع لباتو

دوست دارم پیشم باشی الان که بدجوری دل من کرده هواتو

میدونی چی دوست دارم جاده ی شمالو با تو

من به تو زل بزنمو تو تند تند بخری سوغاتیاتو

امسال که نشد ولی خب سال دیگه

دوست دارم هرجا که هستی باشم

امسال که نشد ولی سال دیگه کاری میکنم که لحظه ها زیبا شن

عید امسال من تنها همینجا میمونم

هیچجا نمیرم اینجا تو این خونم

ولی به تو خوش میگذره میدونم

دانلود آهنگ با کیفیت 320




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان AZARBAIJAN DAG OLSUN ISTAMIAN KOR OLSUN و آدرس searchabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com